Skip to main content

Despre noul magazin Cărturești

Sursă foto: Wall-street.ro


Abia ce s-a liniștit lumea cu noul Cărturești, că încep eu să scriu despre el. Mare nebunie ... Și nu neapărat într-un sens bun.

Ideea în sine este briliantă: un magazin de cărți într-o clădire splendidă din centrul capitalei. La o adică, centrul istoric al Bucureștiului capătă mai multă atractivitate și diversitate, având posibilitatea să te îndrepți spre mai multe locații, nu numai cluburi și baruri. Evenimentul de lansare a fost promovat foarte bine în presă și pe rețelele de socializare ... Poate prea bine pentru PR-ul de care sunt - a se citi nu sunt - în stare majoritatea firmelor românești, deși îmi vine să cred că tot ce au făcut a fost o chestie de bun simț: să trimită comunicate de presă în stânga și-n dreapta.



Toată lumea a aflat despre lansare și toată lumea s-a îndreptat spre magazin în ziua cu pricina. Desigur, nimeni nu a putut să trăiască fără un selfie sau un check-in (sau amândouă), cu un hashtag pe Facebook. Dar de cumpărat ceva, pauză! Lumea s-a indignat că prețurile sunt cât se poate de piperate ...

Da, păi știți, chiria aia se plătește singură. (?)

Cât despre mine, mi-a plăcut magazinul, însă nu mi-a plăcut că nu am găsit mai multe cărți sau produse în plus față de celelalte librării. Să mă explic: eu piratez mult și piratez inclusiv cărți. Da, știu, nu e legal și nici nu este etic, dar mă scuz că încă sunt student. Cu toate acestea, am și câteva cărți cumpărate, iar în ceea ce privește o librărie m-ar interesa să găsesc ceva diferit ... spre exemplu cărți referitoare la A Song of Ice and Fire (Game of Thrones), tot felul de enciclopedii sau cărți sau orice referitor la universul fantasy.

Cu toate astea, sunt dispus să cumpăr o carte din Cărturești Carusel. Pentru că magazinul trebuie susținut și cum să îl altfel decât să cumperi de la ei? Intenționez să achiziționez o cărticică în care se regăsesc citate ale lui Tyrion Lannister și fix de-acolo am să mi-o cumpăr.

Popular posts from this blog

Kevin Spacey e la fel ca Barack Obama. Adică out.

Măcar așa se va încheia agonia în care a fost băgat serialul House of Cards, unul din cele mai produse Netflix.
De ce agonie?

Bă, da’ voi ați auzit despre GUERRILLA marketing?!

Chiar există o strategie de advertising numită astfel!
Amuzant este că a fost folosită în cursul zilei de ieri când toată lumea (sau aproape toată lumea) a dat rating  de 5 steluțe la pagina Radio Guerrilla și au lăsat câteva mesaje de bine taximetriștilor.


Totul a început după ce câțiva taximetriști frumoși și liberi au zis ia să dea o steluță rating la pagina de Facebook a Radio Guerrilla doar pentru că au auzit ei o reclamă la Uber venită în pauza dintre emisiuni. Stealth as fuck, ce să mai. 

Puțină genetică pentru cei mai drepți și mai viteji dintre traci

Am găsit pe Facebook-ul profesoarei Mihaela Miroiu articolul de mai jos și am dat o citeală peste el. Mai degrabă printre rânduri decât în amănunt că nu prea le am eu cu genetica. Da' măcar o concluzie tot am tras.
Textul poate fi citit aici.