Skip to main content

Bă, da’ voi ați auzit despre GUERRILLA marketing?!



Chiar există o strategie de advertising numită astfel!

Amuzant este că a fost folosită în cursul zilei de ieri când toată lumea (sau aproape toată lumea) a dat rating  de 5 steluțe la pagina Radio Guerrilla și au lăsat câteva mesaje de bine taximetriștilor.



Totul a început după ce câțiva taximetriști frumoși și liberi au zis ia să dea o steluță rating la pagina de Facebook a Radio Guerrilla doar pentru că au auzit ei o reclamă la Uber venită în pauza dintre emisiuni. Stealth as fuck, ce să mai. 


Oamenii de la radio s-au sesizat și au anunțat pe post ce se întâmplă. Din păcate n-am putut să ascult atunci radioul, nu-mi dau seama care a fost mesajul pe care l-au transmis publicului, dar știm că pe urmă am primit toți notificări obsedante cum că „x rated Radio Guerrilla as excellent”.

S-a „spart” internetul mai tare decât când și-a arătat Kim Kardashian fundul ... dar în orice caz, bravo lor! A fost o strategie foarte bună. Se vede că au parteneriat cu cei de la Propaganda căci aș spune că a fost ideea lor. Propaganda au fost geniali și rămân geniali în advertising. În plus, au viziune, gândesc strategic;

Să recapitulăm, așadar: ai avut o potențială criză de imagine. Având rating-uri negative care să te fi dus sub patru nu dădea bine, mai ales că Radio Guerrilla își menține imaginea asta de standarde high quality, mult peste oricine altcineva și care are un target de audiență foarte select. Au spus-o pe post, mare noroc a fost că era vorba despre taximetriști și că a aprins multe spirite și astfel au contra-atacat măsura respectivă și au avut parte și de o adevărată publicitate ce probabil s-a reflectat, ori se va reflecta și în audiență. Iar audiența aduce bani, nu-i așa?

Ai fentat o situație critică și ai întors-o în favoarea ta și probabil că ți-ai mai asigurat ceva contracte cu Uber.

De ar fi să spun părerea personală ... Îmi place Radio Guerrilla și ascultam datorită surorii mele și a vărului meu mai mult, până m-a prins și mai tare; ceea ce nu a fost greu având în vedere că este un canal în care se promovează și mult underground.

N-aș putea spune că mă regăsesc în imaginea pe care o proiectează radioul. Nu neapărat că-s atât de modest încât să mă cred prost, da' pur și simplu nu-mi place modul de a exprima ideile respective. Cațavencii, măcar, au fost amuzanți în 2012 când foloseau sloganul: cititorii noștri sunt mai inteligenți decât ai lor.

Îmi plac Bogdan Șerban, Alexandru Anghel, îmi place Vlad Dobrescu. Îmi pare rău că Hefe a plecat la Rock FM unde are emisiune acum cu Despot. În același timp am renunțat să-i mai ascult pe Dobrovolschi la matinal și pe Liviu Mihaiu, că tot e revenit pe post. În schimb, respect tuturor pentru ce au reușit să creeze.

Și cam asta a fost ... astăzi n-a mai dat nimeni rating și deci ne vedem în continuare de treabă.

Rectific, hai că a dat cineva fix când voiam să dau publish ... am dat click și am văzut asta, am zis să vă arăt și vouă:



Popular posts from this blog

Kevin Spacey e la fel ca Barack Obama. Adică out.

Măcar așa se va încheia agonia în care a fost băgat serialul House of Cards, unul din cele mai produse Netflix.
De ce agonie?

Puțină genetică pentru cei mai drepți și mai viteji dintre traci

Am găsit pe Facebook-ul profesoarei Mihaela Miroiu articolul de mai jos și am dat o citeală peste el. Mai degrabă printre rânduri decât în amănunt că nu prea le am eu cu genetica. Da' măcar o concluzie tot am tras.
Textul poate fi citit aici.